يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۹۰۶
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: امسال هفت هزار مربع به محدوده مجموعه ورزشی شهید صدوقی بوشهر افزوده می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد بهروزیان فر روز شنبه در نشست با رئیسان برخی از هیات های ورزشی استان بوشهر افزود: در مقطعی بخشی از این مجموعه از ورزش استان گرفته شد که هم اکنون با رایزنی های صورت گرفته بازگشت زمین یاد شده با کاربری ورزشی در دست پیگیری است.

وی بیان کرد: با افزوده شدن زمین یاد شده هفت هزار متربع مربع به مجموعه ورزشی شهید صدوقی بوشهر افزوده خواهد شد.

بهروزیان فر ادامه داد: برخی از هیات های ورزشی نیز فضای ورزشی اختصاصی ندارند که با تدابیر پیش بینی شده همه آنها برای سال جاری از فضای ورزشی اختصاصی برخوردار می شوند.

وی در ارتباط با خانه های ورزشی گفت: هم اکنون رشته های ورزشی والیبال، هندبال، بسکتبال، ژیمناستیک دارای خانه هستند که سعی داریم امسال شمار هیات های خانه دار استان را افزایش دهیم.

بهروزیان فر ادامه داد: در بسیاری از فضاهای ورزشی از جمله استخر، پیست تارتان، استادیوم ورزشی در کشور حرف برای گفتن داریم و برای نمونه پیست تارتان استادیوم شهید مهدوی به جرات می توان گفت که از لحاظ کمی و کیفی در سطح کشور در رده نخست قرار دارد.

وی در ارتباط با اسکله قایقرانی استان بوشهرگفت: احداث این اسکله با اعتبار 100 میلیارد ریال آغاز شده که بهره برداری از آن در توسعه ورزش قایقرانی استان بوشهر نقشی تاثیرگذار ایفا می کند.

بهروزیان فر یادآور شد: با احداث پروژه یاد شده استان بوشهر همانند فوتبال ساحلی از قابلیت میزبانی بازی های جهانی برخوردار می شود.

وی گفت: گرفتن میزبانی بازی های مهم از جمله رقابت های بین المللی به رشد ورزش استان بوشهر کمک می کند که در این ارتباط سعی داریم با توجه به توان مالی خود زیرساخت های مورد نیاز هر کدام از رشته های ورزشی برای میزبانی شایسته رقابت های ملی و بین المللی را فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در قالب تفاهم نامه صورت گرفته با مجموعه ورزشی شاهین بوشهر این تیم از امسال همه بازی ها وتمرین های خود را در استادیوم 15 هزار نفری شهید مهدوی برگزار می کند

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر